Rasonic RSG-R38W 蒸焗爐

家中微波爐壞了, 太高興有藉口換爐, 就換蒸焗爐。
Rasonic RSG-R38W 蒸焗爐 $2880, 網店訂購, 另加運費$100, 要先付訂金$480,
貨到付尾數。
大失預算, 原來十分大台, 一直盤算是將它安置在舊焗爐的位, 唯有犧牲一半工作台。
最頭痛是它的排氣口, 在頂部右後方, 又不能阻塞排氣口, 絕不方便。
R38W 原來有3條發熱線, 分別上, 下和背後, 而背後的發熱線是隱藏的, 所以用蒸烤模式, 背部要離牆10cm。另一大問題是底部發熱線的設計, 造成底部爐溫不均, 尤其是中間位置, 主因是底部中央位置是出蒸氣, 所以發熱線要避開繞過。
蒸焗爐跟傳統焗爐不一樣, 就是多了蒸氣, 就算用上下烤模式烤焗, 前是是水箱的水早已倒掉, 打開時一定有蒸氣湧出來, 即表示它的喉管內仍有殘餘水份, 我每次用完, 必定抹乾水份及隨即烘乾, 又要重新學習及摸索!
首先來過開箱
送一隻隔熱手套, 心諗會否甩色?
一個底盤, 一個蒸盤, 一個烤架。
空燒用蒸烤模式, 順便測試爐溫
左邊上下有內置恒溫針
好消息, 有250度
1.Rasonic RSG-R38W 運作時, 隨時可以打開門, 進出材料, 此刻會停止操作(發熱), 燈會光。
2.爐門不會洩漏蒸氣, 密封性強。 烤日式輕芝士蛋糕就頭痛, 因為要長開烤箱門, 釋放壓力。
3.每次打開爐門, 令爐內溫度驟降, 低於預熱溫度, 它會重新啟動預熱模式, 即是未開始計時。
4.當調高溫度, 即是高過爐內溫度, 它會重新啟動預熱模式, 即是未開始計時。
5.部發熱線的設計, 造成底部爐溫不均, 發熱線是圍繞四邊, 而是中間位置是沒有, 主因是底部中央位置是出蒸氣, 所以發熱線要避開中間。

✿✿ 事後報告 ✿✿
始終是台蒸焗爐, 不能跟專業焗爐相比。
它大部份內置模式, 我沒有用到 
模式, 是方便的, 每次用110度, 水箱每次運作30-35分鐘, 便要加水, 最多可以三層(我自行訂制蒸架)。
蒸飯40分鐘蒸肉類20分鐘蒸魚15分鐘。
用了8個月, 旋鈕失效, 不能運作, 機件運作正常, 水箱偶然漏水。
長期使用過濾煮過的飲用水, 水箱接口長期有白色粉末。
預約 Rasonic 維修部, 兩日後上門維修, 原來旋鈕錯位, 維修員稍作調整, 解決了問題, 跟住幾日後上門更換全新水箱。
遵照維修員的忠告, 要用蒸餾水, 否則雜質會阻塞水泵, 令它不能運作
5.5公升 $17.50 太便宜
以上維修服務, 真的無可挑剔, 十分滿意!跟 De'Longhi 簡直兩回事, 它的售後服務差差差! 
10月28日
預熱上下烤+蒸氣250度,結果上火是300度,一則喜 一則擔心,頭痛呀 🤔

* * * * * * * 著作權聲明 * * * * * * *
本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬本人所有,請勿任意轉載、複製或作商業用途。 分享引用請備註出處並貼上原文之完整網址。

留言

  1. 是否你之後示範的酸種包全由這個爐製作?不再需要用鑄鐵鍋之類?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 裸烤, 沒有用鑄鐵鍋。鑄鐵鍋太笨重, 當溫度有250度, 從焗爐取出鑄鐵鍋, 太危險!

      刪除
  2. 你好,請問博主用呢款蒸焗爐焗麵包有無咩大問題?如果想要一個吾貴又有高爐溫開焗爐,博主有無推介🙏🏻謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好!
      啲款焗爐焗麵包無問題,問題係容易壞。
      推介?我都想知道 😅

      刪除
  3. 你好,請問自動預熱功能最終有沒有辦法解決?因每次打開門就自動重新預熱令放進的食材火喉很難預呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!上面有提到,我會用計時器解決。

      刪除
  4. 你好!我有睇過說明書, 只作參考 ,始終我地先至係用家,蒸,上面有提過,幾方便。
    焗,我只係焗蛋糕,麵包,肉類就無,怕清洗 🙈,焗果仁就唔得,太多水氣,唔脆口。
    蒸焗,我只係齋焗歐式麵包。
    最後,我本身仲有部焗爐,肉類就由佢代勞,我會繼續保留焗爐,蒸氣焗爐都係信唔過🤣。

    回覆刪除
  5. 樓主你好,我都需要買焗爐,但冇多個焗爐做back up, 我主要焗蛋糕餅乾多,麵包間唔時做下。但我需要容量有30L以上,roller grill 38都擺唔到,咁delonghi 最大個部爐值得入手嗎? 如果冇,有冇其他好推介嗎? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好!delonghi 啲款焗爐,對它冇好感,因為售後服務實在太差喇,老實講 RSG-38W 都壞左,疫情關係所以冇打電話叫佢嚟整, 依家用緊舊焗爐 homey 襟用,再買焗爐的話唔會喺香港買,感覺落後又貴,貴都無所謂,大多爐溫不均,又沒有蒸氣,影響製成品效果,令人洩氣 🤦‍♀️

      刪除

張貼留言

熱門文章