#Sourdoughbread #naturalyeast #天然酵母 歐式麵包日記 (25)

做法基本上跟這個差不多 ➠ ➡ 無油無糖鄉村包(天然酵母)
籐籃事後處理方法 ➠ ➡ 歐式麵包專用-籐籃 bannetons
由第230回開始, 不再有詳細製作過程圖片, 如有需要, 可到 →→→  歐式麵包日記 (11) 或之前的日記

2020.09.08
無油無糖.核桃.紅菜頭.自製糖漬橙皮.黑藜麥全麥鄉村包(天然酵母) #293-402
✿ 又要消化冰格(冷凍室)內的冷凍酵種, 今次用冷藏酵種佔1/3, 冷凍酵種佔2/3, 整體32.8%, 發酵速度 OK。
✿ 天氣很熱, 麵團進進出出雪櫃(冰箱)多次, 避免老化。
✿ 繼續用懶人手法, 將酵種, 鹽, 自製糖漬橙皮, 雜糧一次過加入, 拌勻
✿ 繼續用鋼板輔助, 蒸焗爐預頗長, 沒有計時, 因為它完成後會自動進入蒸焗模式



材料  ☟
做法  ☟

2020.08.25
無油無糖.核桃.紅菜頭.自製糖漬橙皮.黑藜麥全麥鄉村包(天然酵母) #292-400
✿ 冰格(冷凍室)儲存太多酵種, 總要清一清, 今次冷藏酵種佔1/3, 冷凍酵種佔2/3, 整體32.8%, 發酵速度 OK 啦。
✿ 天氣很熱, 麵團進進出出雪櫃(冰箱)多次, 避免老化。
✿ 繼續用懶人手法, 將酵種, 鹽, 自製糖漬橙皮, 雜糧一次過加入, 拌勻
✿ 繼續用鋼板輔助, 蒸焗爐預頗長, 沒有計時, 因為它完成後會自動進入蒸焗模式
材料  ☟
做法  ☟

2020.08.18
無油無糖.核桃.紅菜頭.自製糖漬橙皮.全麥鄉村包(天然酵母) #291-398
兩個月有多, 沒有做任何麵包, 簡單材料做出不簡單的口感, 長時間發酵, 孕育出獨特香氣, 細味每一口麵包。
✿ 事隔兩個月, 有點擔心, scoring 會否手震?選擇那一款刀片時, 亦有點困惑, 當手執刀片一刻, 信心回來, 刀片指揮我, 任意在麵團滑行!每一個圖案都是獨一無二!
✿ 冰格(冷凍室)儲存太多酵種, 總要清一清, 今次冷藏酵種佔1/3, 冷凍酵種佔2/3, 整體35.4%, 發酵速度 OK 啦。
✿ 天氣很熱, 麵團進進出出雪櫃(冰箱)多次, 避免老化。
✿ 繼續用懶人手法, 將酵種, 鹽, 自製糖漬橙皮, 雜糧一次過加入, 拌勻
✿ 繼續用鋼板輔助, 蒸焗爐預頗長, 沒有計時, 因為它完成後會自動進入蒸焗模式
✿ 同一麵團, 一個沒有過發, 另一個則過發。
✿ 同一麵團, 一個過烤,  另一個則沒有, 但我喜歡這種烤色。
材料  ☟
做法  ☟


* * * * * * * 著作權聲明 * * * * * * *
本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬本人所有,請勿任意轉載、複製或作商業用途。 分享引用請備註出處並貼上原文之完整網址。

留言

  1. 老師~你的歐包做得很完美~請問你的放藤籃後後發完畢,倒扣出來,有否遇過黏著藤籃的情況?還有請問你是用哪個品牌型號焗爐呢?想參考一下😅

    回覆刪除
    回覆
    1. Bobble 你好!謝謝你的欣賞!今次麵團順利倒出來,早一陣子不斷發生黏藤籃,後來發現是籐籃太乾,沒有油脂,重新再掃油,之後再沒有發生。
      至於焗爐 我用的是 Homey 缺點火太猛烈,及 Rasonic 蒸焗爐, 但始終是蒸焗爐,蒸氣控制不理想 但火比 Homey 溫柔, 最理想是 找到有250度,上下火獨立調控,蒸氣可以用人手控制,但香港難找呀~

      刪除
    2. 原來籐籃要掃油~真係唔知添~係咪用普通生油就可以呢?焗爐方面,係呀~真係好難搵有去到250度嘅爐,最多都係230,真係除非果D嵌入式焗爐,但地方有限~而且好貴~多謝你回覆我

      刪除
    3. http://lhyioulin.blogspot.com/2020/04/blog-post_25.html 籐籃方面, 這個網址幫到你, 我用粟米油。
      至於烤箱台灣有"焙雅客", 淘寶亦有這類專業蒸氣烤箱, 但香港???

      刪除
    4. 我都有睇下淘寶,但又驚就咁轉插頭會危險,跟住係網上見到Panasonic NB-H3203好似幾多,不過都係去到230度,我睇下你講嘅焙雅客先,😁

      刪除
    5. 焙雅客我睇過我中意呀~不過香港都冇得買~☹️

      刪除
    6. Panasonic 果部得230度,仲要十一30度係正常,如果係十就無問題,減就好大鑊,delonghi 就係好例子,提起都怕怕, 簡直係惡夢, 所以我以後買焗爐一定要250度,就算加減30度,都有220度,我接受,香港買焗爐要靠運氣, 毫無保證~~

      刪除

張貼留言

熱門文章