日落打卡熱點 烏溪沙

點解我咁鐘意喺烏溪沙影日落,因為海岸線長囉,由頭到尾,任何位置都可以取景攞位,變化多,唔會悶親人。
屯馬線馬鞍山站 A 出口,直出商場出口,即是馬鞍山公園方向,過天橋落樓梯,不用入馬鞍山公園,向烏溪沙青年新村方向行。
商場出口
過天橋,落到地面。
可以坐小巴,巴士喺"海栢花園"落車,絕大部份去馬鞍山都會喺到停車,
唔使上商場,直接向入面行過去,然後過馬路,路線跟上面一樣。
往烏溪沙碼頭入口處左手邊,亦有打卡位,可以由此處直出石灘,當然此處並非熱門打卡位。
馬鞍過後,塌樹未清理。
認住呢個牌,由旁邊出石灘。
正式路徑是右手邊石屎路直去碼頭。
往碼頭石屎路上,陽光普照。
這棵南洋杉棲息了大量野鴿
每日會有人清洗地下白鴿糞便。
馬鞍山區亦不例外,總有人餵飼野鴿野鳥,而且整污糟曬啲地方,日日又要政府搵人清潔。
野鴿害怕大型狗隻,卻不怕人類。
烏溪沙碼頭有兩條路都可通往渡頭村,而舊渡頭,亦在此處直出石灘行去。
往渡頭村石屎路上,樹蔭指數非常高。
未到水上活動中心,有一個位置可以出石灘,但沒有停放獨木舟。
見到燈柱就見到入口
長徑村與渡頭村之間,水上活動中心外, 擺放獨木舟,熱門打卡地點。
見到燈柱就見到入口
過了水上活動中心,有一條小路出沙灘,但要穿越黃槿樹籐,還有水氹,不過應該唔難過。
見到燈柱會見到兩個入口,第一個唔係,第二個先係。
大樹下出口
見到消防喉就見到入口
屯馬線馬鞍山站 A 出口行至烏溪沙青年新村 600米。
屯馬線馬鞍山站 A 出口行至渡頭村 1400米, 渡頭村有公廁, 全程石屎路,有4個位置出石灘。
如果不走回頭路,可以由渡頭村去烏溪沙地鐵站離開,不要穿插村屋,因為有村狗。
全程 760m
想知烏溪沙點去,請參考 👉👉👉 日落打卡熱點 烏溪沙
相反方向由屯馬線烏溪沙站 A 出口向雲海及耀沙路方向
進入商場
去對面出口
進入迎海住宅天橋
盡頭左轉坐𨋢落地下,向前行。
轉入耀沙路
第一個路口轉右直行
盡頭第一眼會見到公廁,公廁左邊直落沙灘。
全程 780米
屯馬線馬鞍山站 A 出口行至烏溪沙青年新村 600米。
* * * * * * * 著作權聲明 * * * * * * *
本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬本人所有,請勿任意轉載、複製或作商業用途。 分享引用請備註出處並貼上原文之完整網址。

留言

熱門文章